ماکت پالس جت بدون سوپاپ

 


نظرات شما عزیزان:

محمد جواد
ساعت20:07---29 آذر 1394
سلام اگه میشه نقششو برام من ارسال کنید من یکیشو ساختم ولی خدکفا نمیشه

ولی من با موتور باد روشنش نمی کنم با یه دست گاهی هست برای بلند کردن گرد و خاک اسمشو ت نمی دونم میشه بخار طر این باشه که خود کفا نمیشه
پاسخ:درود! نقشه این موتور داخل وبلاگ هست ، باید سرعت حرکت هوا داخل موتور به حد مشخصی برسه تا فشار داخل محفظه احتراق زیاد بشه و روشن بشه برای این کار هم سر همون وسیله ای که باد میگیری داخل موتور یه قیف به شکل مخروط بچسبون تا سرعت هوا رو زیاد کنه و بعد هم در حدود 10 سانت از ورودی موتور باید فاصله داشته باشه این بادی که میگیری


رضا
ساعت13:25---22 مهر 1392
سلام؛ ظاهرش که مطابق نقشه است. ولی موتورش سرطانه؛ روشن کردنش خیلی سخته. میخوای بسازی اون بزرگه رو بساز؛ راحت روشن میشه.
پاسخ:سلام! ممنون حالا یه کاری میکنم! یا اینو میسازم یا یه دونه دیگه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: شنبه 20 مهر 1392برچسب:,
ارسال توسط میلاد

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 35
بازدید دیروز : 39
بازدید هفته : 79
بازدید ماه : 74
بازدید کل : 71996
تعداد مطالب : 34
تعداد نظرات : 39
تعداد آنلاین : 1


<-BlogAndPageTitle->

ثبت نام نویسنده






نام (حروف انگلیسی) :

ایمیل:

 آدرس سایت :

نام کاربری (حروف انگلیسی) :

رمز عبور(حروف کوچک انگلیسی یا اعداد):

نحوه ي آشنايي شما با ما :

عنوان پیغام:

پیغام (اگر پیغامی برای مدیریت دارید، همینجا برای ما پیغام خود را عنوان کنید) :